- Jak a kde si mohu rezervovat parkování?
- Mám promo kód. Jak ho použít?
- Mám parkovací potvrzení nebo voucher od cestovní kanceláře/agentury, mám si dělat rezervaci?
- Musím si vytisknout parkovací potvrzení?
- Mohu změnit datum příjezdu?
- Mohu dodatečně prodloužit nebo zkrátit dobu parkování?
- Jak zruším rezervaci?
- Je možné přijet i bez rezervace?
- Kolik času dopředu si mám parkování objednat?
- Jak se počítají parkovací dny a co když překročím dobu parkování?
- Nabízíte také kryté stání?
- Mám již vytvořenou rezervaci a rád bych si nechat během své cesty umýt a vyčistit svůj vůz, jak mám postupovat?
- Přijedu s dětmi, máte pro ně autosedačku?
- Jak se dostanu z parkoviště Letím Brno na Letiště Brno-Tuřany a zpět?
- Chci přijet velkým vozidlem SUV, jsou parkovací místa dostatečně široká?
- Je možné v Letím Brno parkovat s vozidly na CNG a LPG?
1. Jak a kde si mohu rezervovat parkování?
Pro rezervaci parkování vyplňte rezervační formulář na www.LetimBrno.cz. V rezervačním formuláři vyberte datum příjezdu a odjezdu a zadejte čas (ve formátu xx:xx). Vyplňte kontaktní údaje včetně své emailové adresy a vyberte způsob platby. Po úspěšném dokončení objednávky obdržíte na svou e-mailovou adresu potvrzení objednávky a fakturu, tzv. PARKOVACÍ POTVRZENÍ, potřebné pro vjezd na parkoviště Letím Brno.
2. Mám voucher. Jak ho použít?
V případě, že jste klientem našich partnerů (např. cestovní kanceláře/agentury, letecké společnosti atd.), neděláte již žádnou rezervaci. Při vjezdu a odjezdu z Parkoviště se prokážete platným voucherem, který jste obdrželi od cestovní kanceláře/agentury).
3. Mám parkovací potvrzení a/nebo voucher od cestovní kanceláře/agentury, mám si dělat rezervaci?
Ne. S parkovacím potvrzením od cestovní kanceláře/agentury si už rezervaci dělat nemusíte. Při vjezdu a odjezdu z Parkoviště se prokážete platným potvrzením a/nebo voucherem, který jste obdrželi od cestovní kanceláře/agentury).
4. Musím si vytisknout parkovací potvrzení?
Ne, parkovací potvrzení můžete mít i v elektronické formě (e-mail a faktura).
5. Mohu změnit datum příjezdu?
Pokud se datum vašeho odjezdu posunulo o ± 1 den, nemusíte nic měnit. Jsme na tuto změnu připravení a vámi objednaný počet dní se začne počítat od vjezdu na parkoviště.
Změna data příjezdu o více než 1 den je možná e-mailovým či telefonickým kontaktem na kontaktní údaje uvedené na našich webových stránkách www.LetimBrno.cz. Délka parkování zůstává beze změny. Pro provedení změny parkování uveďte pro kontrolu v e-mailu své telefonní číslo. ZMĚNA je ZDARMA. Parkovací potvrzení vám bude obratem zasláno na vámi uvedený kontaktní e-mail v původní rezervaci. ZMĚNU lze provést nejpozději do konce dne předcházejícího datu příjezdu uvedeného na parkovacím potvrzení.
6. Mohu dodatečně prodloužit nebo zkrátit dobu parkování?
Dodatečné prodloužení parkování je možné – doplatek doplatíte převodem na účet nebo kreditní kartou online, případně hotově obsluze parkoviště Letím Brno, a to před výjezdem z Parkoviště. Ceny doplatků naleznete na www.LetimBrno.cz/doplatky. Dodatečné zkrácení parkování možné není.
7. Jak zruším rezervaci?
Pokud jste si rezervaci udělali přes naše webové stránky, zašlete žádost o zrušení své objednávky na info@letimbrno.cz. V emailu prosím uveďte: Jméno a příjmení osoby, na kterou je vystavený parkovací potvrzení, číslo objednávky, objednané datum příjezdu a odjezdu z parkoviště. Žádost musí být zaslána před započetím termínu parkování! Přečtěte si také naše Všeobecné obchodní podmínky (VOP) a ustanovení týkající se zrušení rezervace.
8. Je možné přijet i bez rezervace?
Ano, je to možné, avšak rezervaci a platbu je potřeba provést potom online na místě vaší kreditní nebo platební kartou (nikoliv tedy převodem, ani hotově !), nicméně kvůli zvýšenému zájmu o naši službu doporučujeme provést objednávku dopředu přes naše webové stránky. Jedině tak budete mít garantované místo v požadovaném termínu.
9. Kolik času dopředu si mám parkování objednat?
V tomto případě samozřejmě platí, čím dříve, tím lépe. Minimálně 1 den (24h) před příjezdem na parkoviště Letím Brno.
10. Jak se počítají parkovací dny a co když překročím dobu parkování?
Parkování počítáme v denních cyklech, které začínají vjezdem do parkoviště.
Příklad: mám parkovací potvrzení na 3 dny, na parkoviště Letím Brno jsem přijel 15.5.2024 ve 12:00. V rámci uhrazené ceny můžete bez doplatku z parkoviště Letím Brno vyjet do 18.5.2024 23:59. Při výjezdu z parkoviště Letím Brno později než v 18.5.2024 23:59 budete nuceni uhradit doplatek online platební kartou nebo hotově u obsluhy parkoviště.
Ceny doplatků naleznete na www.LetimBrno.cz/doplatky
11. Nabízíte také kryté stání?
Pro sezónu r. 2024 prozatím ne. Plánujeme zajistit našim zákazníků krytá stání od sezóny r. 2024.
12. Mám již vytvořenou rezervaci a rád bych si nechat během své cesty umýt a vyčistit svůj vůz, jak mám postupovat?
V případě, že máte zájem o mytí a čištění vozu během své cesty, vjeďte standardně do areálu parkoviště Letím Brno, jako v případě běžného parkování. Po zaparkování vozidla se k vám dostaví přijímací technik – obsluha parkoviště, se kterým sepíšete svou zakázku. Náš minibus vás poté odveze před terminál letiště Brno Tuřany. Služba mytí a čištění vozů je poskytována každý den mimo státem uznávané svátky, a to od 7 do 19-ti hodin.
13. Přijedu s dětmi, máte pro ně autosedačku?
Ano, máme. Podsedák vozíme v každém minibuse. Dětskou sedačku vám zajistíme na vyžádání alespoň 1 (24h) den před příjezdem na parkoviště Letím Brno.
14. Jak se dostanu z parkoviště Letím Brno na Letiště Brno-Tuřany a zpět?
Po zaparkování na našem parkovišti vás během několika minut vyzvedneme a pomůžeme s kufry. Dovezeme vás přímo před terminál, kde vás také po návratu vyzvedneme a dopravíme našimi novými klimatizovanými minibusy pohodlně zpět k vašemu vozu.
15. Chci přijet velkým vozidlem SUV, jsou parkovací místa dostatečně široká?
Ano, samozřejmě. U nás nebudeme mít problém své SUV zaparkovat.
16. Je možné v Letím Brno parkovat s vozidly na CNG a LPG?
Ano. U nás můžete parkovat i s vozidly na CNG a LPG.